piątek, 1 kwietnia 2011

Treningi i oczekiwanie...

Czekamy na cieczke.... Mam nadzieje,ze za dlugo nie poczekamy...
A w miedzyczasie zyjemy-jezdzimy na treningi, robimy coraz wiecej fajnych sztuczek no i robimy duze postepy we frisbee(tzn Illy robi bo ja dalej fatalnie rzucam). No i mam tragicznie malo czasu- ledwo znajduje te 1,5godziny dziennie dla psow...I teraz w sobote wyjezdzam do czwartku :( ech...szkola,szkola. Ale juz niedlugo bedzie wolne a potem wakacje!! Jeszcze tylko pare tygodni








I mam tez (niestety dosc krotki) filmik z treningow na ktore pojechalysmy do naszego "macierzystego" klubu-De Luks. Cwiczylysmy glownie bardzo krotkie sekwencje no i proste ,ktore ustawila Ala (tipland.blogspot) dla Tipa a my przy okazji tez potrenowalysmy wysylanie :D

A dzisiaj jedziemy do "Extreme" na 18 :) Mam wiec nadzieje,ze pojawi sie jakis nowy filmik
CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz